Oceń: (0) (0)

kochampupile

, 2011-10-02 22:13:22, 19 odp
Tematy: pies

Jaki pies do mnie pasuje?


Mam 10 lat. Jestem jedynaczką. Uwielbiam biegać na dlugie dystanse oraz skakać w dal. Dużo podróżuje z rodzina( nad jeziora, pod namioty, w gory)oczywiście chcialabym by pies lubial takie podroze bo bedzie z nami jezdzil.
Mieszkam w bloku ale za jakies 4/5 lat przeprowdze sie do domu jednorodzinnego ale na dzin dzisiejszy pies by musial mieszkac w bloku na 2 pietrze w mieszkaniu z :lazienka, kuchnia 3 pokojami i malutkim korytarzem. Musze sie przyznac ze mieszkanie jest nie wielkie. Jestesmy rodzina dosyc bogata wiec piesek bedzie mial wszystkie wygody jakie bd chcial wiec moze to byc piesek z dluga sierscia bo jestesmy w stanie chodzic z nim do strzyrzenia. I ostatnie pies nie byl by w domu sam dluzej niz 4 h.

bardzo prosze o o pomoc w wybraniu odpowiedniego psa dla mnie i mojej rodziny

Odpowiedzi udzielone na to pytanie

Oceń: (0) (0)

~marti 10 miesięcy temu

Pasuje do cb szpic miniaturowy

Oceń: (0) (0)

sofi 2013-05-01 17:50:16

Ja mam Golden Retrivera.Psie anioły!To taka odmiana labradorów tylko z ładnijsża i dluższą sierścia.Również by do Ciebie pasował.Ale polecam suczkę bo samce rosną wielkie i na wszystko sikają.Nie wymaga szczyrzenia a jedynie szczotkowanie.Moja sunia umie szereg różnych sztuczek i ma cudowny charakter.Mój mały brat kiedyś wyrywał jej włosy z pyska a ona nawet nie drgneła.Uwielbia sie bawić,kocha spacery i wiecznie pzostaje szczeniakiem.Moja Kaira ma już 6 lat a nadal ma tyle energi jakby urodziła się wczoraj.Jest piękna i czasami ludzie zatrzymują się przy płocie żeby na nią popatrzeć.Ma jedną wadę.Dziki optymizm i zamiłowanie do błota i wody.Jeśli chodzi o "dziki optymizm"miałam na myśli że ze wszystkiego tak się cieszy jagby przedchwilą wygrała w lotka(np.na spacerach jak coś ją zaciekawi pędzi przed siebie na oślep z wywalonym jęzorem i jak ja na to mówiem "z uśmiechem na pysku";jednym słowem musi tam dotrzeć dlatego tresura jest ważna)a jeśli chodzi o błotko i wodę...Są to psy które niegdyś przynosiły zestrzelone kaczki ze stawów więc najmniejsza kałuża istnieje zzdaniem mojego Goldena po to żeby w niej się wytarzać i popuszczać sobie bąble.Golden powinien mieć jednak swój jakby pokuj.Np.łazienke z legowizkiem miską i zabawką(ten pies poprostu ubustwia zabawki a jak ich nie ma to mu się nudzi).Nie radze wpuszczać do lużka.Ja z Kairą spałam gdy była szczeniaczkiem....Minoł miesiąc dwa i pewnej nocy obudziłam się na podłodze i zorientowałam się ze pies zajmuje całe łużko i musiałam z niego spaść!Są to dosć duże pieski ale nie ogromne.To że masz mały dom nie robi różnicy.Wazne tylko żeby miał swoje miejsce,codzienne spacery,coś do roboty(zabawki itp) i tresura.W załączniku zdjecia
Pozdrawiam

Załączniki do odpowiedzi:
Oceń: (0) (0)

bojownik001 2013-05-01 15:44:50

Jak lubisz podróże to najlepszy będzie psiak energiczny np:chart albo husky;)

Oceń: (0) (0)

salem16 2013-03-10 13:51:23

Poszukaj na www.pedigree.pl
Mam nadzieję, że pomogłam.;)

Oceń: (0) (0)

AduNia 2012-09-21 16:33:06

Beagle to są fajne psy i one są można powiedzieć, że aktywne .

Oceń: (0) (0)

~maria 2012-05-04 12:14:15

najlepszy będzie rodezjan ridgeback, chociaż to jest duży pies ale bardzo spokojny, ułożony, lubi biegac - najlepiej bez smyczy po łąkach, jazdę samochodem, prawie wcale nie szczeka.
poczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rhodesian_ridgeback

Oceń: (0) (0)

Stejsi123 2012-04-14 22:11:28

morze York ale one muszą być raczej w domu morze beagle fajne psiaczki!

Oceń: (0) (0)

olgarola 2012-04-14 18:51:13

Według mnie, "Beagle" byłby najlepszy.
Ma krótką sierść, jest mały, uwielbia bieganie i zabawę. Jest bardzo przyjazny dla dzieci. Nie potrzebuje zbyt dużo miejsca, lecz obowiązkowo musi wychodzić na co najmniej jeden 2-godzinny spacer i być spuszczany ze smyczy. Uwaga! Nigdy nie można przekarmiać beagla, ponieważ ma tendencję do tycia.
P.S. Te psy lubią uciekać!

Załączniki do odpowiedzi:
Oceń: (0) (0)

Szeinesa 2012-04-03 16:42:21

Może border collie są to psy energiczne świetnie nadające sie do agilty i frizbee http://jakipupil.pl/jakipupil/files/6717.jpg

Oceń: (0) (0)

julialen3 2012-02-24 09:58:01

powiem ,że albo jack russell terrier albo hmmm... no york choć nie jestem pewna

<< Poprzednie
1 2 Następne >>

Zgłoś nadużycie

Dodaj odpowiedź do pytania

Teraz bez logowania

Tematy: pies

Pytania: << Poprzednie Następne >>

Zadaj własne pytanie

Teraz bez logowania

Inne pytania z tej kategorii

Czy wasze psy sa...

Autor: katarzynka, Odpowiedzi: 8

Wychodzenie z psem a...

Autor: Monika1584, Odpowiedzi: 17

Mam wielki problem,...

Autor: Kocia12, Odpowiedzi: 27

szkolenie

Autor: psiara000, Odpowiedzi: 9

Czy lubicie psy Beagle?

Autor: Beagla, Odpowiedzi: 83